Kvaliteedipoliitika
Reval Auto Esindused kvaliteedipoliitikat iseloomustab klientide hetke- ja tulevikuvajaduste mõistmine ning klientide nõuete täitmine, mida tehes püüame ületada nende ootusi.
Kasutades kvaliteedijuhtimist, kui pideva parendamise töövahendit, tagame oma klientidele:
Positiivse emotsiooni toote või teenuse kasutamisest
Teenindusprotsessi sujuva ja nõuetekohase kulgemise
Kvaliteedialased juhtpõhimõtted:
pakkuda usaldusväärset ja professionaalset teenust, olles klientidele võrdväärne partner
uuendada kasutatavaid tehnoloogiaid, töövahendeid ning töökeskkonda
valida usaldusväärseid koostööpartnereid
kujundada õige hinnapoliitika
tegutseda vastavuses ettevõttele kohalduvate seaduste ja õigusaktide nõuetega;
tõsta oma töötajate pädevust ning panustada nende arengusse;
parendada järjepidevalt juhtimissüsteemi, et suurendada toimivust ja tulemuslikkust;
Keskkonnaalased juhtpõhimõtted:
lähtuda ettevõtte kõigis tegevustes keskkonnahoidlikkusest
tegutseda säästlikuma ressursi- ja energiakasutuse nimel
vähendada CO2 emissiooni sõidukite kasutamisel
edendada jäätmete liigiti kogumist ja soodustada ringlusse võtmist
tegutseda vastavuses ettevõttele kohalduvate keskkonnaalaste seaduste ja õigusaktide nõuetega;
tõsta töötajate keskkonnaalast teadlikkust;
parendada järjepidevalt keskkonna juhtimissüsteemi, et suurendada toimivust ja tulemuslikkust;
Juhtimissüsteemi käsiraamat on soovi korral kättesaadav huvipooltele.
Kõik Reval Auto Esindused töötajad on vastutavad oma tegevuse kvaliteedi eest, mis saavutatakse juhtimissüsteemi pideva parendamisega.
Intellektuaalne kapital väljendub professionaalsetes töötajates, kellel on pikaajalise töö tulemusena tekkinud oskuste pagas, mida on lihtne edasi anda uutele töötajatele.